Happy New Year Everybody

Sitter i morgonrock och försöker samla kraft för att ta mig i kragen och fixa iordning mig och röja upp här hemma lite. Sen bär det av till Munkebäck för en ganska lugn kväll med Robins kusiner och co. Eller som Decirée uttryckte det "En jävla parmiddag" (jag tror någon har smittats av den västkustska bitterheten :P) Men det passar hur som helst mig väldigt bra eftersom jag är förkyld. Känns sådär att det är tredje gången på fem år som jag är krasslig på nyårsafton men jag tror att jag överlever ändå.

Det här med nyårslöften är rätt överskattat men jag får nog lova mig själv att njuta av det sista året i skolan. Nästa nyår har jag förhoppningsvis ett ordinary 8-17 jobb som den svenne jag är :)

Hade en mysig hemmakväll igår med Cissi och Robin och det bjöds på många skratt ska ni veta. Tack för det mina fina älsklingar.

Nu har det blivit dags att göra sig iordning, see you next year, peace :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0