temla...

                                                                        


Jobbade till sex, handlade direkt efteråt. Var helt död sista timmen o. kände mig som en zombie. Åkte hem till Robins pappa sedan och vi gjorde semlor. Mmmm, gott gott. Blev faktiskt riktigt bra, men Robin kan helt klart inte starta konditori :) Hans semla såg alltså inte ut som den på bilden...

Har beställt kläderna från Forever21 nu, även om frakten var så dyr. Hoppas att det går fort, vill ha dem redan nu. Tålamod Linn, tålamod. Kanske inte en egenskap jag besitter, men men får väl försöka lära mig.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut till gymmet o. träna o. sola. Hoppas att jag orkar ge mig iväg bara. Är ganska lat o. bekväm av mig tyvärr. Inget nytt iofs. Men nu ska det bli ändring...

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0