Stockholm nästa....

... eller ja, mjölkbussen gör lite fler stopp på vägen men man ska väl inte klaga, fritt internet och eluttag till alla platser, ställbara skinnsäten och en liiten liiten toalett.

Åker just nu längs med Vättern, Sveriges näst största sjö (för er som inte redan visste det). Har avklarat två och en halv timma och har nu lika långt kvar.

Som iallafall Robin har fått höra 200 000 gånger redan så ska det bli skitkul att träffa syster igen. Det var ju faktiskt en och en halv månad sen nu. Då var det däremot i Rom och det var 30 grader varmt. Nu är det Stockholm och tio grader.

Blev riktigt sugen på supersur polkagris nu när vi passerade Gränna. Ser Visingsö nu också. Nästa sommar ska jag åka på dagstur dit tror jag. Och köpa mig en supersur polkagris. Så mysigt att åka runt på en såndär hästdragen "soffa" i solsken. Ush jag har blivit gammal :S hjälp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0