Äntligen..

...har jag fått praktikplats, så runt den tjugonde februari blir jag Stockholmare i åtta veckor. Hur bra är inte det då? Tack Decirée, du är allt bra duktig du :)

Skolan börjar igen på måndag och jag kan väl inte direkt påstå att jag just nu hoppar jämnfota här hemma för det men det blir antagligen lättare att fokusera på skolan denna terminen eftersom jag slutar jobba sista januari. Har fortfarande böcker att fixa inför de nya kurserna och ser inte jättemycket fram emot att lägga tvåtusen på det.

Undrar starkt över vad grannarna över oss håller på med. Låter som att de försöker stampa sönder golvet. Vem vet de kanske tävlar om vem som lyckas först. Eller så har de stafett igenom lägenheten, runt runt runt, om o om o om igen...blir kanske galen snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0