What's going on?!?

Känns som om hela Sverige utvandrar till Asien denna veckan, utom jag, och därför kan jag inte annat än att vara bitter. Det är ju det jag gör bäst ;P. Längtar till slutet av Maj då det blir svenne-charter till Grekland med Syster, mamma och mostrar.

Började jobba igår. Jobbar Mån, Tis o Fre denna veckan. Det är verkligen skitkul! Är riktigt glad att jag har fått chansen. Numera säger anställningskontraktet Ekonomiassistent istället för Säljare. Me like!

Ska försöka planera min budget för denna månaden också. Ska försöka hålla lite koll så att pengarna inte försvinner spårlöst som de brukar.

Nu sitter min fuskiga syster på ett plan till Thailand. På torsdag åker de vidare till Bali. F U S K !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0