where will we end up?

Jag syster mamma och mostrar skall åka på solresa i slutet av maj. Hmm vet inte riktigt vart vi ska än. Utbudet är ganska smalt då vi tydligen inte vill åka till bulgarien, turkiet, egypten, marocko, tunisien eller cypern. Möjliga resmål är alltså Grekland och Mallis. Mig spelar det inte så stor roll men vi får se. Jo det ska vara all inclusive och billigt med så utbudet är verkligen smalt. Men det är tur att vi inte har krav iallafall :P

Trodde att det var skola imon men jag hade kollat fel på schemat så jag är ledig! Gött som körv. Ska nog simma med evelina tror jag, trevligt :) och leta efter resa såklart!

Kommentarer
Postat av: Robin

Vissa har det bra. Men simma och leta resa? Då måste du gå upp ur SÄNGEN först;)

2010-01-11 @ 17:56:50
URL: http://chaufforen.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag hoppar nog det. Jag latar mig hellre :)

2010-01-12 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0